Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Oct 2024 14:31:40 +0300

Tere!

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/25036 
aadressile Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Kuijõe küla, Jüri (Kuivhüdrant) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vajab Transpordiameti kooskõlastust sest on 
kavandatud tee kaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27130131>  (menetlus nr: 
453957), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (KAAREL SALUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister